Welkom bij je account portaal
Veelgestelde vragen & de antwoorden
Er zijn nooit extra kosten bovenop het maandbedrag
Alle onderhoud wordt uitgevoerd op ons AED Service Centrum in Eemnes. Wanneer een AED aan een onderhoudsbeurt toe is, is ingezet, of een storing geeft, wordt deze op locatie van de klant omgeruild voor een AED die net van nieuwe pads en accu is voorzien.
De levertijd is maximaal drie werkdagen. Uitleg aan huis, montage en installatie wordt daarna ingepland (geen extra kosten).
ALLE service en onderhoud is inbegrepen bij het maandbedrag. Het reguliere AED onderhoud is georganiseerd door middel van een omruil op locatie. We ruilen ook om na een inzet of bij een storing, kosteloos. Uitleg aan huis, montage en installatie is ook inbegrepen
Voor plaatsing binnen bieden wij een kast of wandbevestiging, inclusief montage dat is allemaal het maandbedrag inbegrepen. Voor plaatsing buiten bieden wij een verwarmde buitenkast, de kast en de installatie is ook inbegrepen, er zijn nooit extra kosten.
Bij aankoop moet je het hele aanschafbedrag van de AED in één keer betalen, bij Pulse4all betaal je alleen het maandbedrag.
Bij huur of lease van een AED is er sprake van een veel langere minimumtermijn dan bij Pulse4all. Bij Pulse4all zit je nergens aan vast.
Ja, we leveren in alle EU landen en de UK.
De Philips FRx is geschikt voor kinderen vanwege de altijd meegeleverde baby/kind sleutel.
Wij leveren de Philips FRx en de Philips HS1. De FRx is geschikt voor plaatsing overal. De HS1 is geschikt voor plaatsing binnen, op een plek waar geen kinderen komen.
Automatische incasso, creditcard of op factuur (alleen jaarlijks vooruit).
Hulp nodig?
Laat het ons weten als je hulp nodig hebt of geen antwoord op je vraag hebt gevonden.
Neem dan gerust contact op met defibswap. Wij zijn elke dag, ook in het weekend, bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur.
Bel ons: +31 85 212 9375
E-mail ons: [email protected]
Neem contact op
[contact-form-7 id=”efe09ac” title=”Contact form 1″]